Billig-PR har de kompetencer og den erfaring, der skal til for at skrive en kundecase, som er læseværdig. Kontakt os nu for at høre, hvordan vi sammen kan løfte din virksomheds troværdighed og autoritet ved at præsentere dine kunde-successer.
Sagt på en anden måde: Afsender-virksomheden skal have udbytte af casen. Den beskrevne virksomhed (kunden, bestilleren) skal have udbytte af casen. Men det er læseren, der skal være fokus på. Denne person skal især have et udbytte – noget viden, noget læring, et tip … et eller andet. Det er denne person, som i sidste ende bestemmer, om de to andre parter får det ønskede udbytte.
Hvis du beskriver kunderelationen mellem to virksomheder – som en artikel, en podcast eller en video – i en form, der er længere end et kundecitat (også kaldet en testimonial), kan man kalde det en kundecase eller kundehistorie.
Kundecasen bruges som regel til at vise, hvordan en kunde fik løst et problem i sin virksomhed ved hjælp af et produkt eller en tjeneste fra din virksomhed.
”Der skal også være noget til den tredje part i fortællingen, nemlig læseren.”
Vi sidder parat til at besvare alle dine spørgsmål. Skriv eller ring til os helt uforpligtende.
kontakt@billig-pr.dk // Tlf. 40 70 80 51 // Vesterbrogade 74, 1620 København V